25 Ocak 2014 Cumartesi

Nikah Şekeri Yapımı

Günlerce internette nikah şekeri aramalarımdan sonra hiçbirinin özel olmadığına karar verdim. Bunu da ben tasarlamalıydım. Annemle malzeme arayışına giriştik ve en sonunda hem fiyatı uygun hem de istediğimiz tüm malzemeleri bulabileceğimiz bir site bulduk. Ben de malzemelere bakarken nasıl birşey istediğime karar verdim ve gerekli olan tüm mazlemelerin siparişini verdik (fazlasını bile göndermişler).



Kurdele, hazır kesim organze tül, lavanta, küçük çerçeve, mıknatıs, silikon, kına tacı yapımını için taç ve gerçek kurutulmuş deniz yıldızları (çok pis kokuyorlar haftalarca balkonda beklettim).



Bu arada bende güzel bir resmimizi seçip ofsette çerçeve boyutuna uygun şekilde küçültüp çoğalttım.
Resimler yerlerine lütfeeen :))


Şimdi de lavantaları koyalım. Dikkat!: Lavantalar tüle konulsa da tülden dışarı saçılan paraları oluyor, hazırladıklarınızın altına mutlaka birşey koyun.


Tülün ortasına bir miktar lavanta koyup sıkıca bağladık. Daha sonra kurdeladan bir miktar kesip bağladığımız yere fiyonk yaptık.


Şimdi silikonlama zamanı :))


Lavantalarımızın arkasına mıknatıs yapıştırdık, lavantayı da çerçeve ayağına yapıştırdık ki kimse bişeyi sökmeden hem buzdolaplarına taksınlar hem de masalarının üzerlerine koyabilsinler diye :))


Çok kırılgan oldukları için en son deniz yıldızlarını yapıştırmak kaldı, tek bacağından çerçevenin arkasına yapıştırdık. Benim tasarımımdan böyle bir sonuç çıktı; hem içime sindi hem de bize özel oldu :))

Sizde yapabilirsiniz..







2 yorum:

güllü aydın
23 Ocak 2015 13:45

malzemeleri sipariş verdiğiniz siteyi öğrenebilir miyim ?

Açelya YELDAN
8 Şubat 2015 23:53

yazımın başında yazıyor güllü hanım site yazısına tıklarsanız direk o sayfaya yönlendirileceksiniz

Yorum Gönder